Thursday, April 17, 2014

Princess Jubah Kids Glitter/ Abstract Design

 Hola!

Ni stok baru2 masuk..baru tak baru sgt la..dh separuh stok dh setel kt dlm FB. Syukur alhamdulillah..

Okey,boleh jamu mata dulu. :p









Okey, aku bg close up skit yg glitter Dusty Pink..super duper mabeless baq hangg..Sesuai nk pakai raya ke, kenduri ke, birthday ke, majlis dinner ke kan...Mesti comel gila anak korang pakai.



Harga, macam biasa;
Saiz 18-22 ~RM 55
Saiz 24-28~ RM 65
Postage RM6

Kat bawah ni,aku bg ukuran..


Aku nk bgtau, sabtu ni, 19/4, aku ada kt Car Boot Sale Nusajaya. Mari lah mariiii! Yg nk beli terus jubah2 kids ni kt situ, mmg aku bawak lah.Boleh beramah mesra kt situ.keh3x

Yg nk order online, boleh whatsapp aku 019-7123243 untuk respon yg cepat.Nak borong pom boleh...tapi kena laju2 sebab stok pun dh kuar laju2. Design2 ni tak akan repeat balik. Sentiasa ada new and fresh design. Maka, berlaju2 lah kamu order ye.

Jangan lupa tau, dtg car boot sale Nusajaya. Nk tunjukkan jalan, aku tak gheti, aku bagi coodinate jelah.


Cari aku kt booth C18 tau? Nak tandatangan pom boleyy..kata jadi retis sri lanka kheenn...kohkoh!

Ok,babai :D

1 comment:

SyAkuRagi said...

aku hensem & macho jadi aku komen.

MAKCIK!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...